1. >Kopš 1853
  2. >Jaunumu recepte

71% eiropiešu negaršo dārzeņi.

Daudziem no mums (ne tikai bērniem) negaršo dārzeņi, un mēs izvairāmies no dārzeņiem. „U&A” aptauja rāda, ka 71% eiropiešu uzturā nelieto dārzeņus katru dienu (avots: „Usage and Attitude Surveys (U&A), Numsight”). Tad ko darīt, lai dārzeņi netiktu izstumti no mūsu uztura?

„Bonduelle” piedāvā 7 burtu salikumu: j-a-u-n-u-m-i. Tā piepildot cilvēku domas ar atklājumiem, pārsteigumiem un ilgām...

Vai esi gatavs jaunumiem? Šeit būs mūsu četri iemīļotākie iedvesmas avoti!

Pirmais: „Inovāciju nams” – ideju ģenerators

Esam pārliecināti, ka no dārzeņiem bieži vien izvairāmies ilga un neērta gatavošanas veida un iedvesmas trūkuma dēļ.

Citiem vārdiem sakot, nav tā, ka mums nepatīk cukīni, mums nepatīk tas, ka nezinām, ko ar tiem darīt! Tāpēc mēs vienmēr meklējam jaunu recepšu idejas – kā vārīt dārzeņus un atvieglot to pagatavošanu. Tas ir galvenais šīs iniciatīvas mērķis: ar jaunumiem, attīstību un pētījumiem saistītu ideju meklēšana. Šajā uztura laboratorijā mūsu komanda analizē jaunus patēriņa režīmus un izstrādā nākotnes produktus.

Otrais: produktu sortiments, kas palīdz ikdienas dzīvē!

Ar „Bonduelle” turpmāk dārzeņus var ēst kā makaronus! Makaroni no 100% dārzeņu, kas gatavoti no turku zirņiem, zaļajiem zirnīšiem, lēcām vai pat cukīni! Īsts atklājums un atvieglojums ģimenes vakariņām!

„Inspiration” līnijai ir īpašs dizains un konservu kārbas forma, kas ļauj viegli papildināt ēdienu, pievienojot jau pagatavotus dārzeņus.

„Vapeur” līnijā ir tvaicēti dārzeņi, kas ir saglabājuši dabīgo garšu, kraukšķīgumu un uzturvērtību. Gatavošana ir ātra – pākšaugi, tādi kā pupiņas, turku zirņi, lēcas, nav jāmērcē, nav jāvāra – tas ir ļoti ērti un garšīgi!

Trešais: gatavojam to, kas nepieciešams.

Vai ir labāks jaunumu radīšanas veids kā ieklausīšanās cilvēkos un viņu gaidu noskaidrošana? Vēlamies, lai mūsu produkti kalpotu esošajām un nākamajām tendencēm, kā arī vides un sabiedrības pārmaiņām. Tieši tāpēc cenšamies saglabāt ekoloģisku saimniekošanu. Esam izstrādājuši tehnoloģijas, kurās ir ņemta vērā vide un piedāvātais produkts, kā arī cilvēku vajadzības.

Ceturtais: sociālie tīkli

Cenšamies uzturēt dialogu un dalīties ar Tevi ar mūsu iemīļotajām receptēm! Tāpēc tīmekļa vietnē un „Facebook” kontā dalāmies ar iespaidiem, jaunumiem, padomiem un receptēm. Tas ir lielisks avots, lai iepazītos ar jaunumiem un savā uzturā iekļautu aizvien vairāk dārzeņu.